Підписуйтесь на наш телеграм

Люди, які п’ють багато кави, проживуть довше, ніж ті, хто цього не робить!

Чи може вживання кави вплинути на наше здоров’я? Це майже очевидно. Але чи може його споживання негативно вплинути на наш стан?

Здавна вважалося, що регулярне вживання кави руйнівно впливає на наш організм, викликаючи високий тиск і навіть інфаркт. Можна сказати, що вживання кави — це залежність, яка не завдає шкоди нашому організму, а навпаки, допомагає нам насолоджуватися здоров’ям і гарним станом. Звичайно, були дослідження, які вказували на його позитивні якості, такі як зниження частоти захворювань серця, діабету, хвороби Паркінсона, захворювань товстого кишечника і печінки.

Однак це було дослідження JAMA ( Журнал Американської медичної асоціації ), опубліковане у 2018 році. вказують на те, що каву можна навіть розглядати як здорову дієту , навіть для тих, хто має проблеми з її засвоєнням.

Наукові дослідження не брешуть — кава продовжує життя

Це підтверджується даними, зібраними в 2006-2010 роках під керівництвом доктора Еріка Лофтфілда з відділу епідеміології та генетики раку Національного інституту раку. Дослідження проводилося у Великій Британії на групі понад 500 000 осіб, з яких 76% регулярно випивали від 1 до 8 чашок кави на день. Також враховувалися кількість і тип спожитої кави, в тому числі без кофеїну.

Дослідження підтвердили тезу про те, що існує зворотна залежність між вживанням кави та ризиком смерті як у людей, які краще засвоюють кофеїн, так і у тих, хто його метаболізує повільніше.

За словами Лофтфілда, кава може знизити ризик смерті, навіть якщо її випити у великих кількостях!

Крім того, як свідчить Девід Фурман, люди, які п’ють більше кави, мають низький рівень факторів запалення в крові, через що вони старіють повільніше, а отже, у них повільніше розвиваються хронічні захворювання. Дослідження Фурмана показують, що кава може не тільки продовжити життя людини, але й запобігти розвитку таких захворювань, як хвороба Альцгеймера та численні та небезпечні ракові захворювання в наш час . Кофеїн блокує дію молекул, які викликають запалення. І маючи можливість контролювати хронічне запалення, ми впливаємо на продовження тривалості життя людини.

Отже, скільки кави ми повинні випивати на день?

Як бачите, вживання кави має ряд переваг для здоров’я, але не всі можуть пити її в однаковій кількості.

Людям, які страждають хронічними захворюваннями і мають проблеми з кишечником, не варто самостійно збільшувати споживання кави. У цьому питанні варто звернутися за консультацією до лікаря, оскільки, за словами Д. Фурмана, у людей, які страждають захворюваннями кишечника, кофеїн замість протизапальної дії може викликати запальні захворювання.

Також варто пам’ятати, що найкраща кава для нашого організму – це та, яка містить без додавання цукру та коров’ячого молока.

Смачного.

💛 Щоб частіше бачити наші пости у Facebook – ставте 👍, пишіть коментарі💬 та діліться з друзями 🔁

Опубликовано

в

от

Метки:

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *