Підписуйтесь на наш телеграм

Вчені в шоці — склянка цього соку вилікувала атеросклероз!

Позбутися від проблеми атеросклерозу є спосіб, і не обов’язково відразу вдаватися до медикаментозних засобів.

Відповідно до дослідження вчених, опублікованого в 2004 році в журналі Clinical Nutrition, домашній засіб у вигляді вживання екстракту плодів граната може очистити наші артерії.

Його ефективність була зафіксована на рівні 29% при застосуванні протягом 12 місяців.

Атеросклероз – одна з найпоширеніших хвороб цивілізації минулого століття. Це викликано надмірною кількістю поганого холестерину в нашій крові, який відкладається у вигляді атеросклеротичних бляшок в артеріях. Наслідки закупорки артерій трагічні для організму. Вони призводять до ішемічної хвороби серця, інсультів, а також можуть бути причиною недоумства.

У чому ж феномен цього фрукта?

Гранат має багато властивостей:  протизапальну — запобігає запаленню судин, знижуючи ризик їх пошкодження, знижує артеріальний тиск — позитивно впливає на серцево-судинну систему, запобігає таким ускладненням атеросклерозу, як інсульт або аневризма , містить велику кількість вітаміну С і має антиоксидантні властивості — суттєво впливає на зниження рівня холестерину в крові і тим самим запобігає утворенню атеросклеротичних бляшок.

Вже наші предки знали цілющу дію граната. Їх найбільший секрет — високий вміст поліфенолів. Ми часто чуємо поради про те, що для профілактики серцево-судинних захворювань корисно вживати в щоденному раціоні келих вина. Його рекомендують саме через вміст у його складі поліфенолів.

Однак алкоголь підходить не всім, навіть у невеликих кількостях, і мало хто з нас знає, що вміст поліфенолів, корисних для кровоносної системи, в одній склянці свіжого гранатового соку в три рази більше, ніж в склянці червоного вина.

Висновок простий, щоденне споживання екстракту граната дозволить захистити себе від серцево-судинних захворювань, а також підтримати їх лікування.

Однак слід пам’ятати, що ефективність, як і при застосуванні ліків, залежить від регулярності прийому та відповідної дози — не менше 1 склянки свіжого гранатового соку щодня!

Пам’ятайте – поділіться цією статтею та поділіться нею у Facebook!

💛 Щоб частіше бачити наші пости у Facebook – ставте 👍, пишіть коментарі💬 та діліться з друзями 🔁

Опубликовано

в

от

Метки:

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *