Підписуйтесь на наш телеграм

Ви щодня п’єте каву? Подивіться, що тоді відбувається з вашим тілом

Багато людей не можуть уявити собі початок дня без чашечки кави. Ми відрізняємося лише способом його приготування, але можна сказати, що це стало нашою звичкою і навіть залежністю.

Сам запах позитивно впливає на нас, тому що спонукає до дії та позитивно стимулює.

Чи знаєте ви інші причини, чому вживання кави може позитивно впливати на ваш організм?

Ваш мозок буде працювати набагато ефективніше

Ви коли-небудь відчували докори сумління через те, що часто тягнулися до солодкого з кавою? Абсолютно невиправдано, оскільки дослідження, проведені в Університеті Барселони, довели, що поєднання кофеїну з глюкозою значно покращує ефективність нашого мозку, особливо здатність концентруватися та запам’ятовувати.

Вживання кави знизить ризик серцевих захворювань

Якщо у вас є ризик розвитку серцево-судинних захворювань, обов’язково випивайте до 3 чашок кави на день. Дослідження вчених показали кореляцію між споживанням кави та серцевою аритмією. Крім того, серед піддослідних був помічений значно менший відсоток фібриляції передсердь у людей, які регулярно вживають каву.

Кава зробить вас щасливими

Окрім заряду енергії, вживання ранкової кави зробить вас набагато щасливішими та позитивніше сприйме ваші дії. Антиоксиданти в каві можуть захистити вас від депресії.

Кава знижує ризик діабету

Вчені підтвердили, що люди, які випивають до 7 чашок кави на день, мають менший ризик діабету на 50% порівняно з тими, хто п’є набагато менше!

Вживання кави може захистити вас від хвороби Альцгеймера

Вчені італійського походження виявили, що кава може запобігти погіршенню пам’яті. Дослідження, задокументовані в журналі хвороби Альцгеймера, показали, що кількість чашок, які ви випиваєте, також має значення, оскільки щоденне вживання кави знижує ризик появи симптомів захворювання.

Кава робить вас дружнішими

Експеримент, проведений американськими вченими, довів, що завдяки каві можна бути більш відкритим і комунікабельним. Учасники дослідження випивали чашку кави або склянку холодного напою, після чого їх знайомили з незнайомцем. Вони виявили, що люди, які п’ють каву, були більш комунікабельними та щасливішими.

Кава може знизити ризик раку

Дослідження, опубліковане в Live Science, показало, що жінки, які випивали більше чотирьох чашок кави на день, мали на 22% менший ризик раку матки, ніж жінки, які взагалі не вживали кави.

Кава може врятувати ваше життя

За словами вчених, всього дві чашки кави, випиті в день, можуть значно поліпшити роботу нашої печінки. Люди, які часто п’ють каву, захищені від цирозу.

Захищає від хвороби Паркінсона

Дослідники з університету Лінчепінг у Швеції виявили генетичний варіант, який захищає нас від хвороби Паркінсона, а крім того, вживання кави значно знижує ризик захворювання.

Сподіваємося, що тепер ви частіше будете тягнутися до кави. Тож насолоджуйтеся смаком улюбленої кави та насолоджуйтесь її чудовими перевагами щодня!

💛 Щоб частіше бачити наші пости у Facebook – ставте 👍, пишіть коментарі💬 та діліться з друзями 🔁

Опубликовано

в

от

Метки:

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *