Підписуйтесь на наш телеграм

Заради експерименту вона пила вино щодня. Ось що сталося за півроку!

Міцні алкогольні напої шкодять організму – з цією аксіомою не посперечаєшся. Але як бути з сухим червоним вином , напоєм, про вплив якого на здоров’я йдуть спекотні дискусії в різних колах суспільства.

Шанувальники напою богів небезпідставно стверджують, що населення країн-виновиробників лідирує за кількістю довгожителів, а їхні опоненти натякають, що у цих довгожителів не все гаразд із серцем, і вони частіше хворіють на деякі види раку…

Щоб розвіяти всі сумніви, редакція «Смач» знайшла спеціальне дослідження. Результати його показали, що станеться з організмом людини, якщо кожен день випивати келих вина .

Рекомендуємо

https://youtu.be/IWv0Z9rGakc

Як вино впливає на організм

Працівники ізраїльського університету імені Бен-Гуріона для експерименту створили групу з 224 осіб, у яких було виявлено діабет II типу того чи іншого ступеня та які змушені були виключити алкоголь із раціону. Всім учасникам було запропоновано середземноморську дієту. Потім їх поділили на 3 групи на кшталт напою, який їм потрібно було включити в меню вечері: звичайна вода, сухе біле вино і червоне вино.

Через спочатку 6 місяців, потім 24, дослідники зафіксували дуже цікаві показники. «Винна» команда за перші півроку значно покращила загальні показники якості сну. Також у них було відзначено значне збільшення у крові хорошого альфа-холестерину (ліпопротеїнів високої щільності), який на противагу поганому знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань та атеросклерозу.

Також у тих, хто щодня випивав 150 мл червоного сухого вина, знизилися показники метаболічного синдрому, зменшилась чутливість до інсуліну, стабілізувався тиск.

Ще один цікавий факт. У ході дворічного дослідження вчені зазначили, що через 60 хвилин після їжі рівень цукру у тих, хто запивав їжу вином, на 30% нижчий, ніж у тих, хто просто пив воду.

Загалом, експеримент не дав жодних революційних відкриттів, а лише науково підтвердив майже одностайні зауваження кардіологів, що 200–300 мл червоного сухого вина після збалансованого обіду чи вечері мають позитивний ефект на організм, діють профілактично щодо цукрового діабету, інфаркту міокарда недостатності.

Якщо захочете перевірити дію експерименту на собі, врахуйте, що меню випробуваних складалося в основному з риби, овочевих салатів, приправлених неодмінно оливковою олією, невеликої кількості м’яса та фруктів на десерт.

Почитавши про користь вина, час налити в келих улюбленого сухого і поділитися статтею з друзями!

💛 Щоб частіше бачити наші пости у Facebook – ставте 👍, пишіть коментарі💬 та діліться з друзями 🔁

Опубликовано

в

от

Метки:

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *